Publications | Institutes | Persons | Datasets | Projects | Maps | ||||
Development of the direct added value (euros, current prices) compared to the cargo transshipment (tons) in the Scheldt ports [Ontwikkeling van de directe toegevoegde waarde (TW, euro, lopende prijzen) t.o.v. de goederenoverslag (GO, ton) in de Scheldehavens]
Citation
Scope Themes: Coastal studies (e.g. shores, estuaries) Keywords: Marine/Coastal, Fresh water, Brackish water, Harbours, Socioeconomic aspects, ANE, Netherlands, Westerschelde, Haven Vlissingen-Oost, ANE, Netherlands, Westerschelde, Terneuzen Harbour, Belgium, Gent, Gent Harbour, Belgium, Zeeschelde, Antwerp Harbour Geographical coverage ANE, Netherlands, Westerschelde, Haven Vlissingen-Oost [Marine Regions] ANE, Netherlands, Westerschelde, Terneuzen Harbour Belgium, Gent, Gent Harbour [Marine Regions] Belgium, Zeeschelde, Antwerp Harbour [Marine Regions] Temporal coverage
2002 - 2007 Parameter
Euro per ton of goods transhipment Contributors
Publication
Describing this dataset
(2010). Socio-economisch belang van de havens. Indicatoren voor het Schelde-estuarium. Opgemaakt in opdracht van Afdeling Maritieme Toegang, projectgroep EcoWaMorSe, Vlaams Nederlandse Scheldecommissie. VLIZ Information Sheets, 202. Vlaams Instituut voor de Zee (VLIZ): Oostende. . 11 pp., more
Used in this dataset
(2009). Economische betekenis van Nederlandse zeehavens 2007. Tabellenboek havenmonitor 2007. RebelGroup Advisory/Buck Consultants International: België. ii, 49 + bijlagen pp., more
Mathys, C. (2009). Economisch Belang van de Belgische Havens: Vlaamse Zeehavens, Luiks Havencomplex en haven van Brussel. Verslag 2007. Nationale Bank van België Working Paper Documents, 172. Nationale Bank van België: Brussel. 108 pp., more
Data type: Static graphs
Metadatarecord created: 2010-08-12
Information last updated: 2022-08-02
|